Vuestro rincón

SOÑO QUE POIDO VIVIR

 

 

 

Soñeite ista noite como imaxinar non podes

agarimos que me dabas erámos un é non dous

fundidos na mesma esencia

sin lembranza alguna  a memoria cega

tan so a paísón de unha noite en vela

pidindo cada vez mais un do outro

era mel o teu corpo do que libaba

sacando da tua alma todo o que che quedaba,

na misma entrega me din tan só de ti desexaba.

Amor que cegos erámos

só queríamos ver o que nos amamos

é así pasei a  noite de un soño

que non era mais que iso

pero que por isa noite

me  deu para vivir no paraiso.

Non esquecerei xamais

esos bicos tan vividos

as apertas que me dabas

a paisón que me entragache

por iso amor,  vivirei para adorarte.

Responder

